Kies voor ervaring en kennis
Wil je je (bedrijfs) bus beletteren? Dan is je bus laten beletteren door een ervaren autoreclame bedrijf een goede keuze. Momenteel weet je misschien niet of het kan, wie het kan en wat er precies op moet. En wat dit allemaal dan ongeveer moet gaan kosten. Waar moet je bovendien voor de rest allemaal nog op letten wanneer je voor een bus beletteren kiest? Is er verschil in materiaal? Moet er wel of niet een afbeelding op? Wat nu als je bijvoorbeeld een zwarte bus en een zwart logo hebt? Hoe krijg je dit dan mooi erop? Al met al vragen die we bij Supreme Reclame graag voor je beantwoorden. Met deze 6 tips weet jij wat je op je bus moet laten plakken en wat niet!
Waarom bus beletteren?
Je hebt bijvoorbeeld een nieuwe bus voor het bedrijf gekocht of je hebt zelfs een volledig nieuw bedrijf opgericht. Het kan ook zijn dat je huisstijl veranderd is of dat de diensten en/of producten veranderd zijn. De communicatie op de bus moet natuurlijk wel overeenkomen met wat je doet. Zo komt alles netjes overeen met het oog op bekendheid genereren.
In je huidige situatie staat er dus nog niks op de bus. Dat is zonde, want de bus is elke dag onder de aandacht. De bus staat misschien wel tijdens een klus blikken te vangen, die je nu niks opleveren. Niemand kan namelijk in één oogopslag achterhalen wie er aan het werk is. Een gemiste kans natuurlijk met betrekking tot het aantrekken van nieuwe klanten!
Laat dit niet langer gebeuren en zorg ervoor dat er zo snel mogelijk een mooi ontwerp op je bus komt. De bus beletteren is iets wat je door een professionele partij moet laten doen. Zo pluk je er nog lang de vruchten van.
Waar op letten bij bus beletteren: 6 PRO-tips
Besluiten om de bus te beletteren, is één. Vervolgens is het wel zaak dat dit op de goede manier gebeurt. Hierdoor gaat het uiteindelijk ook maximaal effectief zijn. Let daarom op de volgende punten wanneer je voor het beletteren van je bus kiest:
1. Maak het overtuigend:
Reclame op een bus moet mensen triggeren. Je hoeft niet je hele website op je bus te plakken. Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. Dus in sommige gevallen is een mooie foto al genoeg om kijkers op de weg te triggeren. Om bijvoorbeeld wél naar je website te gaan.
2. Plaats ALTIJD je contactgegevens op de bus:
Ook al is er maar één persoon die contact opneemt als hij je bus ziet staan. Dan is het al de moeite waard. Wees niet bang dat mensen je zinloos gaan bellen of mailen. Mensen hebben wel wat beters te doen. Als ze je echt moeten hebben; iedereen heeft toegang tot Google in zijn broekzak zitten. Dus dan hebben ze je ook zo te pakken (maar net die ene keer dat er geen 5G bereik is, wil je natuurlijk wel gebeld kunnen worden ;)).
3. Maak er een visueel spektakelstuk van:
Althans, voor jou. Als jij niet blij bent met het design, dan stoor jij je er dagelijks aan. Dat is niet goed voor je humeur. Daarnaast wil je zoveel mogelijk rendement behalen met deze investering. En dat is heel simpel; hoe mooier de bus, hoe meer bekijks je hebt!
4. Ontwerp in je huisstijl:
De beste reclame is herhaling. Daarom hameren reclamebureaus ook altijd op een herkenbare huisstijl. Zorg dat je bus in jouw unieke stijl is vormgegeven. Zijn jouw website, visitekaartjes, reclameborden, banners of werkkleding paars met groen? Rij dan niet rond in een rode bus maar wrap hem (of verkoop hem!) in een neutrale kleur. Op die manier ben jij op de weg, online en tijdens het werk snel herkenbaar.
5. Promoot je “core business”:
Je bent misschien glazenwasser. Maar je wast ook gevels en opritten. Check waar jij 70 tot 80% van je omzet mee pakt en promoot dat op je bus. De rest vertel je gewoon tijdens het wassen 😉
Mensen en bedrijven hebben vaak meer één behoefte per keer. Dan wil je ze niet laten denken dat jij je niet volledig bezighoudt met dát wat zij op dat moment zoeken. Ze zoeken een expert die niets anders doet dan glazen wassen. Ze willen nou eenmaal het beste van het beste! En geef toe, jij koopt je kaas toch ook liever bij de kaasboer dan in de supermarkt?
6. Kies voor een hoge mate van professionaliteit:
Je promoot jouw bedrijf. Je doet elke dag je best om goed werk af te leveren. Dan wil je dat jouw vervoer er ook netjes en verzorgd uitziet, nietwaar? Kleuren die verbleken, letters die loslaten, folie die krimpt, het zijn allemaal tekenen van slechte belettering. Zorg dat je een ervaren beletteraar kiest die precies weet welke folie hij moet gebruiken. En waar hij de föhn nog even langer moet laten gloeien om de folie mooi vast om het hoekje te laten plakken.
Laat jij je bus beletteren? Zorg er dan dus voor dat het ontwerp jou en je doelgroep aanspreekt, herkenbaar is, dat alles klopt wat erop staat en dat men gemakkelijk contact met je op kan nemen. Supreme Reclame heeft ruim 30 jaar ervaring met auto en bus belettering en weet elke bus om te toveren tot een echte eyecatcher.
Bel David of Willemijn van Supreme Reclame op 038 – 477 09 00 of vul het offerte formulier in. Supreme Reclame neemt snel contact met je op!
Gerelateerde artikelen
Autoreclame bij Supreme Reclame
Extra voordelen van Supreme Reclame
- Kwaliteit staat ALTIJD bovenaan
- Wij doen wat we zeggen en zeggen wat we doen
- Productie in eigen huis, dus we houden de kosten laag
- Wij monteren autoreclame ook bij u op locatie
- Professionele ontwerpen
Wij bestickeren uw auto, bestelwagen, vrachtwagen of ander voertuig. Met uw logo, een eye-catching design of wrappen het hele voertuig voor een totaal andere uitstraling. Onze grafisch ontwerpers maken elke keer een uniek design en onze monteurs gaan met grote precisie te werk om uw reclame middel doeltreffend de weg op te laten gaan!
Vraag nu een offerte aan via het formulier ->